Godmorgon på er! Sovit gott? Det har jag trotts allt som hände igår. Men jag va helt slut, det va vi båda. Det va den värsta fredagen jag haft och jag kommer inte ihåg sist jag va så arg & ledsen på någon. Någon som jag älskar så himla mkt. Det lugnade sig mot kvällen men det finns SÅ mkt att jobba på, jag måste få tillbaka tilliten för honom för den är som bortblåst just nu. Och annledningen tänker jag inte ta upp här, alla har inte med det att göra. Men ett ultimatum har jag gett, så det är upp till honom. Take it or leave it! Det kommer ta ett tag för mig att släppa allt det här, kommer aldrig förstå det, aldrig... Så mera lär vi prata annars kommer det aldrig att funka!

I love my man, i love my daughter, i love my life. I want it to feel like it's just us three.. ♥

1 kommentarer

Robin

30 Apr 2011 09:30

Hej!

Hur ser dina Valborgsplaner ut?!

Kom gärna in och dela med dig! :)



Skål!

/ Robin.

Kommentera

Publiceras ej