SHIT, vilken kamp jag och min dotter har haft nu på kvällen. Jag vette tusan vart den sidan helt plötsligt kom ifrån när det gäller nattning? ;O 21.30 om inte senare så slog Tuvaliee äntligen ihop sina små blå. Men det va en jäkla fajt vi hade innan alltså. Hua! Fick titta på efterlyst i lugn och ro en liten stund iaf. Hehe. Det märks att hon börjar bli pigg nu och att pencilinet gör sitt. Hoppas på en morgondag med lite mindre bråk och tjafs för idag har det varit en hel del.

Hoppas på relativt bra väder imorgon. Har bestämt att gå upp till Coop forum vid brynäs för att hämta en nyckel av mammas vännina. Köpa med mig påskmust och potatis innan vi går hemåt igen. (Lovat mamma) :) Men det känns skönt att ha lite bestämt om dagarna så man inte slöar ner sig totalt. Märkte sån stor skillnad på bara idag när vi va ut första svängen för att handla, blev genast mkt piggare & när vi kom hem så plockade jag ordning och dona. Energin kom krypandes tillbaka, så skönt! :) Det blev to.m en till sväng ut efter mat och middagssovande för Tuvaliee. Jag har haft ett sug efter att baka i några dagar nu så idag tog jag tag i det. Det blev daimkakor, riktigt goda! Tuvaliee va med och bakade hon oxå.

Nu tänkte jag sortera lite tvätt och förbereda en maskin så det bara är att slå på den imorgon bitti. Har alldeles för mkt skittvätt nu. Usch! :/ Hatar när det blir så jäkla mkt och speciellt av lakan & sånt. Skönast att ta det i tvättstugan så man kan använda torktumlaren! Men men... :)

Kommentera

Publiceras ej