Hoppsan... 2 dagar och 12 timmar sen jag skrev här. Fy mig! :P Det har varit så mkt annat bara, och jag har inte vetat vad jag ska skriva även fast det har hänt hur mkt som helst. Snurrar på bra i mitt huvud kan jag tala om. :) Men det är bara bra saker och jag älskar mitt liv. Jag har två älsklingar, som betyder såååå mkt för mig. Tuvaliee och Tobias. Bättre kan jag inte ha det!

Nu ska vi gå ut och leka lite i snön innan Tuvaliee ska sova sin middags nap. Tuvaliee är hel vild och det känns fan inte okej att gå ut med henne och Tobias, det är dom två mot mig och jag ska tydligen åka i snön!! Kan ju bli intressant. Hm! :)

Men jag lovar att updt mkt bättre senare. Ikväll blir det fest för hela slanten, Tuvalie ska sova hos mormor och jag ska ut med Storebror och hans kompis Tomas. Älskling ska ju vara i Högbo han. :( Ingen nyårs kyss för mig här inte! buhu!! ^^

Men nu ska jag klä på både mig och Tuvaliee så vi kommer ut. Puss och Kram

Btw, Igår fick jag världens finaste blommor av älskling. Han är ju bara för underbar! ♥

2 kommentarer

Agge

31 Dec 2010 11:16

gott nytt år på dig gumman...hoppas du får fortsätta var lika lycklig som nu...det är du värd...kramar i massor till er alla.

Anonym

01 Jan 2011 00:49

kan du inte lägga upp en bild på killen din så man får se hur han ser ut? :)

Kommentera

Publiceras ej