Sambon på hockey och jag slappar i soffan. Flickorna sover sen 19 tiden. Har tagit mig en dusch och babblat med kusin Malin i luren. Hon och moster kommer hit på Lördag för att vara barnvakt åt flickorna & sova över här med dom. Vi ska åka till Stockholm för att se på Melodifestivalens final i Friends Arena och sova på hotell en natt. Ser fram emot att få åka iväg bara vi två och rå om varandra lite. Har varit mkt dom senaste månaderna och det har sugit energi ur oss båda. Men det har varit super bra och vi har funnit varandra igen vilket jag tycker känns jätte skönt. Det blev lite för mkt när mamma gick bort, att inte få bearbeta hela den resan och känna att man inte har stöd ifrån vissa som man trodde skulle stå där och stötta mig. Jag kände mig så fruktansvärt ensam och allt va bara elände. Men nu är det nya tag som gäller och det känns så skönt att vi båda är positiva till att gå iväg och prata tillsammans, för det har gjort allt så mkt bättre. Så i mina ögon kan allt bara bli bättre mellan oss. Längtar tills på lördag!
 
Igår trodde jag att jag skulle bli knäpp på riktigt. Mådde jätte bra hela dagen men sen på eftermiddagen va det som att få en käftsmäll. Det kändes som att hela jag rasa ihop, sov hela eftermiddagen, va ledsen och helt slut i både kropp och själ. Tog mig ut på en kort promenad trots att det va väldigt vingligt, sen tog jag en dusch och la mig vid 21.00. Kände mig inte lika deppig imorse, det va mer tjockt i halsen och näsan snora mer än vanligt. Känner mig fruktansvärt trött så jag ska bara skriva klart detta inlägg sen gå och lägga mig. Ny dag imorgon med dagislämning. Men skönt att jag inte har planerat in något medans flickorna är på dagis. Ska bara hem och ta det lugnt, plocka lite och skriva ihop ett mail som jag blivit bedd om. Ska även ringa körskolan som jag egentligen skulle ha gjort idag, boka körlektioner samt halkbanan. Blir så nervös bara jag tänker på halkbanan. Men, mammas röst snurrar i huvudet och det är ju som en present ifrån henne så det får mig bara mer taggad till att bara köra på och få körkortet klart. Innan jag fyller år, den 1 juli så ska det finnas i min hand. Hej och hå! :)
 
Nu ska jag borsta tänderna och skutta i säng. Sov gott! Puss och kram
 
Saknaden efter dig, mamma. Den går inte att beskriva. Det är så jobbigt utan dig, bara tanken av att jag ska fortsätta leva mitt liv utan att du finns här hos mig får mig att bara vilja gråta. Allt det roliga som kommer hända eller saker som händer med flickorna, jag vill ju ringa dig och tala om allt. Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva. Du är för evigt med mig trots att jag ej kan se dig, krama dig eller få höra din röst. <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej