Men om den förbannade febern kunde ge sig någon gång. Jag är så trött på att vakna upp till en jätte hängig Malwa som gnäller och är allmänt missnöjd. Såklart hon är det, hon mår väl som en påse nötter. Men det är drygt att gå runt i det hela dagarna. Vi skulle ju ha varit klara med inskolningen och idag skulle det vara andra dagen jag lämnade henne själv på dagis. Jag skulle även till kuratorn på onkologen kl 11.00 idag. Men det får jag avboka, går ej med en febrig liten fröken. Omöjligt att ha med henne ändå ska jag säga. Sen kan jag tycka att jag borde kunna få gå själv på nånting.. 

Denna morgon blev inte alls som jag tänkt mig. Hade tänkt att sova iaf till 07.00, men Malwa vaknade 05.30 så det va bara att kliva upp. Strax därefter traska Tuvaliee oxå upp. Malwa har fått välling och ny blöja men satt bara i soffan & pep så jag la henne igen. Blir
Många timmar vaken annars då vi ska vara på dagis kl 10.00 idag! :) Hur länge är det "okej" för en 1 åring att ha feber? 

19.00 ikväll ska jag ut och äta middag med Ulla och Sofia. Vi har pratat länge om att vi ska ut och käka allihopa, vilket inkluderar mina två bröder oxå. Men det är lite svårt att få med dem på saker & ting om det inte är något dom har bestämt. Så vi skippar dem och går själva. Tråkigt och dåligt, tycker jag. Man ska ta vara på det lilla i livet tillsammans med dom som betyder något. Det värsta tänkbara har hänt och nu tar jag inget för givet. Vad som helst kan hända, när som helst. 

Magen kurrar som bara den. Dags att duka fram frukost. :) men ack så tråkigt att det snöa igår kväll, det blev jag missnöjd över! :/ vill ha vår nu! 

Ha en fin dag! 


Skruttungar! ♥️♥️




Kommentera

Publiceras ej