Snacka om höst väder, kallt, grått och mulet. Regnet öser ner till och från hela tiden. Kan säga att det hade varit helt klart bäst att bara få vara inne idag. Men sån tur har jag inte. :) lämnade tuvaliee kl 9 imorse i vanlig ordning, sen tog jag en sväng förbi eken & prata med mamma. Nu slappar jag i soffan efter att ha ätit lunch, ska byta om och göra mig klar strax. Hämtar tuvaliee kl 2 sen är det möte kl 3 på af. Tuvsan ska få följa med, det kan dom inte säga något om då jag fick hem papper om det igår. Så jäkla dåligt!!! :O

Efter mötet ska vi kika in på hennes, måste köpa mig en mamma jacka och ett par byxor. Har växt ur en tröja redan, kan bara ha den till jeans annars visar jag hela stjärten om jag har legggings. Så hoppas jag hittar nå idag. Hoppas bara att tuvaliee är på humör för det. :)
Får muta henne med något! Haha!

Nu ska jag ut i förrådet och hämta skruvdragaren. Vi köpte en dörrklocka igår så jag ska skruva fast den i väggen bredvid dörren. Trevligare med ett pling ist för knack knack varje gång. :P sen ska tvätten i maskin och den rena ska ur.. :) heja mig!! Allt innan jag ska ta bussen in till stan igen. :)

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej