Så underbart att lämna en glad tjej på dagis. Massa slängpusssar fick jag genom fönstret. :D hon va så mallig då hon hade med sig ett fågelbo som svärmor och Tuvsan hitta när dom fyllde släpvagnen med ved i helgen. Hon skulle få visa det för alla på samlingen. :) sen att tobbe ska hämta henne med lastbilen gör inte dagen sämre, även fast det är lite skräckblandad förtjusning att åka lastbil..

Jag ska iväg och simma med min sjukgymnast idag, ska vara ombytt och klar klockan 3.. :) det ska bli så skönt och jag hoppas att det kan underlätta lite iaf.. Sen efter simning så ska vi iväg och storhandla + svänga förbi barnens hus för att köpa lite smått till bebis som vi har kvar. :) skönt att få det klart helt! :) ska även beställa ett regnskydd på crescentbarnvagnar.se så det oxå finns hemma.. :) hihi, snart är bebis Hääär!! :D

Puss och kram

1 kommentarer

shiva

28 Sep 2012 20:38

Det var verkligen ett bra tips! Tackar.. :)

Är ni nöjda med cresent vagnen? Iof så har du kanske inte kört den ute än, men tänkte eftersom du har den hemma så har du kanske "rullat" den lite. Vi köpte en cresent classic till benjamin när han föddes. Och vi har den fortf kvar. Och den går som en klocka. Jätte nöjd med cresent.

Nu har du inte så långt kvar till bebben kommer :D

Svar: Så lite så.. :)
Ja jag är suuuuper nöjd med Crescent vagnen. Har inte dragit ut den men har såklart testkört den här hemma. Helt underbart! :) Längtar sååå mkt tills jag får ta ut den. Den hade allt jag önskade på en vagn. Ville ha en Bugaboo först men denna Crescent Diva hade precis likadana funktioner som Bugaboo men till ett bättre pris. Och den vi köpte är en 2011, enda skillnaden på den och 2012 är att det blir ett svart chassi. Och vi har nu ett silvrigt, men vi personligen tyckte att det är snyggare med silver chassi.. :) Och en röd vagn ville vi ha, snyggt och fräscht. :)

Nää, inte alls långt kvar tills bebis kommer. Längtar som en tok. :) Det är ju så förbannat tungt nu oxå. Har så stora problem med ryggen. Går och simmar på sjukgymnastik en gång i veckan. Hur underbart som helst. Men det tar på en de oxå. Inte lätt att vara kvinna du! ;) Haha!
Sulaan

Kommentera

Publiceras ej