Barnledig och så jäkla slö. Pågrund av ett flertal saker. Har legat på soffan sen Tuvaliee åkte med sin farmor. Om jag inte värmt lunch eller hämtat något att smaska på då. :P lite skönt är det men det hade inte varit fel att hitta på nå heller.. Men men... Sånt är livet! :) varit bra filmer på tvn så jag ska inte gnälla!

Önskar bara att det va under trevligare omständigheter. Men ja, jag vill inte säga för mkt heller.. Så ni får ha en fortsatt trevlig dag/kväll! Broder min ska titta förbi senare med den andra nya Johan Falk filmen, så den ska vi se på ikväll! :D SÅ jävla bra filmer!!

Btw, tuvaliees farmor mmsa en bild på Tuvaliee när hon sitter på en häst. Antar att det är faster ankis häst hon sitter på. Så mallig! Och vilken stolt mamma hon fick. :D jag trodde aldrig att hon skulle våga sitta på en hästrygg. Vi pratade om det senast i veckan när vi satt på bussen från dagis. "Jag vågar inte sitta på hästen, mamma. Bara klappa!" Men så vågade hon idag. Lilla skruttan! ❤❤

1 kommentarer

shiva

13 Oct 2012 20:44

Hihi, mys. Så duktig hon är :)

Kommentera

Publiceras ej