Sitter och väntar på att klockan ska bli 10 så jag kan gå in på fk. Får se om man är nå klokare när man går ut därifrån sen. :P känner mig som en nybörjare på sånt här. Haha! Men det va ju ändå 4 år sedan jag sökte om föräldrapenning. :) ska fixa med aktivitetsstödet först sen ordna så jag får börja ta ut dagar så jag inte blir utan pengar någon månad. Kom på värsta smarta idén, har ju bra mkt dagar kvar med Tuvaliee så det här kommer bli kanon..! Hoppas jag. Höhö!

Sen ska jag ta bussen hem och dona lite men även slappa på soffan en stund. Gunsan ifrån jobbet ska komma och hälsa på efter kl 2. Jätte trevligt! Så det är tobbe som hämtar Tuvaliee på dagis idag. :) sen ska jag ut och köra med bror Daniel vid 5 halv 6. Så kul! Har gett mig fan på att börja med teorin nu. Det tar hårt men fan, jag vill ju ha körkort snart. Synd bara att pengarna ska stoppa mig. Annars hade halkbanan varit gjord.. Men men, det kommer! :) känns inte såå jätte långt borta faktiskt!

Om 7 minuter i skrivande stund så öppnar dom! Håll i hatten! :)

Kommentera

Publiceras ej