Att ständigt få ta skit för något en annan
Människa gjort, det gör mig så förbannad. Om ni bara visste hatet, ilskan & frustrationen jag känner. Ni skulle bli mörkrädda! Här kommer man hem med en nyfödd liten tös och är världens lyckligaste. Ska ha myskväll med mina två barn själv för första gången då pappan i huset fick lov att dra iväg på innebandy och springa av sig lite.. Det behövde nog han! ;) iaf... Sen kommer dom där frågorna ifrån våran 4 åring, som är tuffast av dom alla. Men han sa ju att han visste finns... Varför är han så dum? Varför kan du inte ringa honom? Varför, varför, varför??? Sen börjar hon gråta... Jag börjar gråta. Hon talar om att hon sett bild på honom hemma hos farmor. Det som hon inte alls skulle bli påverkad av, va det någon som sa... Jo Tjena, klart att hon blir det. Hon är för fan inte dum! Men jag kommer aldrig förstå varför Tuvaliee är den som ska behöva lida? Om det går att undvik så gör man väl allt för att det ska undvikas?? Hon är ett barn, ett barn ska inte behöva känna den smärtan hon får känna!!

Hon är så glad och nyfiken på sin lillasyster.. Som ännu inte har fått något namn. Vi bollar mellan två st och det ena vill jag och det andra vill tobbe., så ja, hur löser man det? ;) haha... Btw, så ligger älskling här bredvid och sover, Tuvsan sover men jag och den minsta damen är vaken. Får se hur många timmars sömn jag får inatt, hon va inte så snäll på att ge mig många föregående natt.. :) men det är som det är, är glad för att vi är hemma.. :))

Nu ska jag försöka lägga oss tillrätta här.. Godnatt!

1 kommentarer

Shiva

25 Nov 2012 19:23

Stort grattis till er! Hoppas allt har gått bra. Lägg ut lite bilder på nytillskottet. Kram till er.

Svar: Tack så mkt, Shiva! Ja jag ska lägga in lite bilder. Fattar inte vad problemet har blivit med min mobil då jag helt plötsligt inte kan lägga in bilder genom luren när jag bloggar.. Kram till er!
Sulaan

Kommentera

Publiceras ej