..Without pics! Men jag orkar bara inte ta kameran och sätta in nya bilder på datorn. Det är drygt. Och mest bilder har jag på min Iphone, men jag hade ingen lust att skriva från den nu. :P Gnällmaja! Haha. Har spytt även denna morgon. Fy fan va ont det gör i huudet alltså, känns som att det ska sprängas.. :O Men lyckas hålla mig ifrån att spy resterande timmar av dagen iaf och det är ju skönt..

Tuvaliee håller på att göra sig klar nu. Kläderna på först, sen borta tänderna och sist håret. Fick höra av älskling att det va lite kallt ute idag, endast 8 grader här & det blåser lite. Vill ju ha sommarvärme som vi haft i helgen. Det va ju underbart! :) Är glad bara solen är framme och det är den ju idag. Än så länge! Jag sitter och dricker lite te nu och ska strax slänga på mig lite kläder & dra upp håret i en boll. Broder min hämtar Tuvaliee på dagis idag då jag har tvättstugan från 10-14. Vill inte avbryta den då vi verkligen måste bli av med denna tvätthög vi skaffat. Kan tvätta här upp oxå men nä, då lär jag hålla på i dagar innan högen är borta.

Ni får ha en fin dag. Nu ska jag göra mig klar!

Kommentera

Publiceras ej