Sitter i köket och äter en macka och en liten youghurt. Mina två hjärtan har fyllt poolen på balkongen & har det skönt, ska joina jag med snart. Men magen kurra lite så jag tog det först. :) Snart slipper vi det trånga utrymmet i både lgh och balkong. Jag längtar nå så fruktansvärt mkt. Om ni bara visste! Den 1 Juli är det inflytt, men vi får nycklarna den 2 Juli då den 1a är på en söndag. Men vi har denna lgh till den sista augusti så vi ska rusta på det nya stället först. Tapeter i alla rum, måla tak i hallen, badrummen och kanske v-rum. Köket ska förhoppningsvis rustas, ååh, det kommer bli så fint!! :D Vi trodde aldrig att vi skulle ha turen med det här, det både kändes och såg mörkt ut. Men icke så nicke, det vände & vi fick turen på våran sida.. Undra vem den jäkeln är bara! ;)

Igår gick vi in i ny vecka. Så härligt! ♥ Har suttit och kollat på vagnar och diskuterat med älskling och mamma. Hit och dit. Förälskade mig i en bugaboo, men sen började vi prata om Crescents vagnar och dom såg ju jätte fina ut. Dessutom så finns det en försäljare här i stan som har dessa, så dit lär vi åka och test köra lite vagnar. En av dom har alla funktioner jag tycker att vagnen behöver, så jaa.. Vi får se vart detta slutar. :) Så skönt att allt kommer vara klart innan bebis kommer, med nytt hem och allt..

Idag är det morsdag och min mamma har varit här. Vi bjöd henne på mat och tårta samt att vi köpt en jätte fint bukett blommor. Jag fick ett par byxor av mina älsklingar, såna jag länge har letat efter & tjatat om. Slipper jag köpa dem själv! Hihi..

Nu ska jag byta om och ta ett skutt ner i poolen. OM jag får plats! ;)

Kommentera

Publiceras ej