Jag är en värdelös packare. Ännu värre nu när vi ska vara borta i 1 vecka. Tuvaliees kläder har jag packat klart, likaså en del av mina. Men det känns som att jag missar något. Och det känns som att jag inte kommer få plats. Hm! Vilka problem man har.. :) Inatt kl 3 åker vi till Arlanda sen går planet kl 7. Pirrar härligt i magen när jag tänker på det. Kommer nog ha ångest när planet ska lyfta. :P Ska andas och tänka positivt. Men jag har aldrig flygit eller varit utomlands så det kanske inte är så konstigt att man är nervis. :)

SKa ta och rycka upp mig strax. Byta om och få på dotra nå kläder. Hon är envis idag. :) Tobbe städar på som bara den, men är snart klar. Blir jätte fint! Halv 12 ska vi möta upp pappa min, vi ska käka mat tillsammans. Trevligt värre!!

Ni får ha en fin dag! Puss

Kommentera

Publiceras ej