Jag tycker att det är så mysigt med midsommar. Det är nå härligt med just den dagen, kan inte få kläm på vad som gör det. :) men ännu härligare är det när solen skiner och det är strålande väder. Ska inviga min nya klänning som jag köpte för ett tag sen, har planerat så att to.m magen får plats i den.. :) ❤


Sitter på badrumsgolvet och har tagit en paus i plockandet. Tuvaliee sitter i badet och plaskar. Älskling är ute på en spring tur. Sen ska en tårta bakas som vi ska ha med hem till min pappa & sambo. Behövde inte ta med något men känner ändå att det inte är helt okej att komma tomhänta. :) vi ska vara där till 1, titta på midsommar stången och när dom dansar runt den. Sen mat hos dom i engeltofta... :) härliga dag!

Nä, nu ska jag nog ta och duscha damen i badet. Sen ska nog tårtan bakas. :)

Kommentera

Publiceras ej