Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit halvdant inatt, vaknat var och varannan sekund, någon som levde rövare utanför, skrek och hade sig. Sen drömde jag att bebis kom, men att jag plocka ut han själv. Haha! drömmar när man är gravid är inte att leka med.. ;) men vi sov länge imorse hela familjen ist, Tuvaliee kom upp strax efter 9 & kröp ner bredvid oss i sängen. Så vi låg till strax efter halv 10. Behövligt om jag säger så!

Idag står det kalas på schemat hela dagen. Det börjar 14.00 sen håller det på hela dagen. :) härligt med huset fullt, tänk om vi hade varit i nya huset bara, hur underbart som helst skulle det vara. :) men men... På måndag har vi nycklarna!! :D

Sitter på en pall vid toalett dörren nu och kollar på när Tuvaliee badar. Kvart över ska hon duschas och sen kliva upp. Så jag kan få duscha och börja göra mig klar. Så skönt att få göra sig klar i lugn och ro & slippa stressa.. :)

Men nu ska jag avsluta och duscha av Tuvsan snart! Ni får ha en fin dag..

Kommentera

Publiceras ej