Godkväll!!

Har slagit ner arslet i soffan nu. Helt slut i kropp och allt. Har städat här hemma hela dagen, knappt så att jag inte kunde sluta dona. Men nu ska jag lugna mig idag och ta rätt på de sista imorgon. :) fint blev det här hemma iaf..

Vi va iväg och stor handla idag efter att Tobbe kommit hem, så skönt att ha det gjort. Tuvsan tvärdäcka i bilen påväg hem och sover än. Dock fick hon inte i sig nå välling innan så risken finns att hon kan vakna till under natten & vara hungrig. Får ladda en flaska så det bara är att värma isf.

Tänkte tvätta av mig mascaran nu och sen slå in tuvaliees paket. Hon fyller ju hela 4 år imorgon. Känns så overkligt! Våran lilla tjej, är snart inte så liten längre. :) ❤

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Jag på midsommarafton!

1 kommentarer

shiva

10 Jul 2012 12:25

Ja, dom är otroliga dom små liven.. GUD vilken fin mage du har emma :D otroligt vacker du är. Vet ni vad det är för en liten filur i magen?

Kommentera

Publiceras ej