Hejsan hej! :) Satt mig precis på en stol på altanen och vilar ut. Har målat klart lister och jag kan lova er att min rygg tar stryk av det & när jag har en vidrig ischias så är det inte mkt lättare. Men jag biter ihop, vet att detta snart är klart. Då ska jag inte röra ett finger. ;) men en sak är ju säker, fan va fint det blir. Lyckliga jag!! Saknar virvelvinden våran tok mkt dock. Jobbigt att lämna ifrån sig henne hela tiden. Tomt och alldeles för tyst hemma utan henne. Älskade lilla tjej! ❤ men imorgon kommer hon hem, hennes farmor kör henne hit till huset till kl 5. Gud va vi ska pussas då.. :D va in på rusta och köpte en ute möbel åt henne idag, ska sätta ihop den och ställa den på plats tills hon kommer inom. Tror ni att hon blir glad? Det tror jag.. :) Full rulle är det på bebis i magen iaf. Inga tvivel. :D det är ju inte super långt kvar ändå, vi går ju in i augusti liksom. Häftigt! Tuvaliee vill att bebis ska komma oxå, hon är så go. Hon pussar på magen och pratar med bebis hela tiden. :) söthjärta! T.o.m så att hon sa häromdagen att hon ville gå ner med mig på stan och köpa en present till bebis. Det är ju lite tidigt än har jag sagt, men det vill hon inte lyssna på heller. :P Nu ska jag ta mig något att dricka och sen fick jag två "pinnar" till att måla, gullig sådär min sambo.. ;) sen ska jag ge mig på mitt projekt. Få upp min spegel + hyllor i tvättstugan samt hyllorna som ska vara vid skötplatsen för bebis.. :) kommer bli kanon fint! Puss och kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej