Måndag morgon!

Har precis ätit frukost, dricker upp mitt te nu och tittar på nyhetsmorgon. Vaknade ca halv 8, va så kissnödig så jag trodde att jag skulle kissa på mig. Jobbigt när det trycker så förbannat! :P La mig en stund efter men blev tvungen att kliva upp nästan på en gång, nös och sen började det rinna i näsan. Jäkla förkylning!! Men trots en lång dag i huset igår så känner jag mig pigg idag. Trodde att Kaminkillarna skulle ringa och väcka mig men dom har inte ringt ännu. DEN SKA PÅ PLATS IDAG! Det bara är så.. Det sa han till mig när jag ringde i torsdags, PUNKT! Det är ju den som stoppar för att vi ska kunna göra mera klart. Och det är såå irriterande.. Aja, jag får slå en singnal dit igen!
 
Tuvaliee åkte till farmor igår. Där ska hon stanna två nätter har hon sagt. :/ Usch, jag saknar henne så himla mkt. Ska jobba på som bara f*n så att vi kan börja flytta in möbler & annat. Så att det syns i lägenheten här på nygatan. Men det är bra att Tuvaliee kan vara hos andra nu medans, så vi får så mkt tid i huset vi bara kan få. Hur jobbigt det än är att vara ifrån henne. Va till mamma igår och pussa på henne. Va inte det lättaste att åka ifrån henne, usch. Ögonen tårfylldes och hjärtat brast tusen ggr om. Tur man hade solbrillor på så att inte hon kunde se. Älskar dig såå, underbara lilla tjej. Snart är allt som vanligt igen. Då ska vi mysa och bara vara familj! ♥♥
 
Ska dricka upp mitt te nu och sen slå en pling till Nordek. Hej hopp!

Kommentera

Publiceras ej