God morgon!

Kommer inte ihåg sist jag sov så bra under en natt. Men jag har sovit som en gudinna inatt kan jag säga. Kände mig utvilad när klockan ringde 07.00. Strax efter så kom Tuvaliee upp och kissa. :) nu har vi båda fått i oss frukost, myser lite i soffan innan jag ska leta rätt på kläder. -5 ute idag.. Burr! Burr!

Jobbkvällen igår gick bra. Va rätt mkt folk hela tiden, konstigt nog eftersom det va hockey. Men skönt för oss att ha lite mer att göra. Idag börjar jag 16.00. Det gör jag alltid på tisdagar nu för tiden. Behövs lite mer folk denna dag..

När jag kommit hem så blir det ett zumba pass. Hoppas bara att gavlis vill komma innan jag ska börja med det. Så jag får träna och duscha ifred.

Ha en fin dag! Puss

Va tvungen att knäppa det där kortet på Tuvaliee igår när jag kom hem från jobbet. Sötnos! ❤

Kommentera

Publiceras ej