Efter Zumba pass på 40 minuter och övningar från sjukg. så lagade jag ordning lunch, Lax, potatis och sallad. Smarrigt som bara den. :) Tagit mig en dusch, klätt på mig och satt mig precis i soffan med datorn i knä & musik på högsta volym. Underbart!! Ska strax dra på mig lite mascaara och sen blir det en promis till jobbet. Har börjat gå hem från dagis nu oxå, andra dagen idag. Skönt är det och speciellt med musik i öronen. Man får ur sig så mkt i tankarna då.. :)

Imorgon ska Tuvsan till dagis kl 10 som vanligt. Kl 11 ska jag iväg på min andra träff med sjukgymnasten, ska bli kul. Hon va ju jätte duktig. Har varit slarvig med övningarna hon gav mig men har gjort dom några ggr iaf, bättre än inget. Kommer såklart tala om det för henne oxå. Har haft rätt ont i äggstockarna oxå, får det även när jag har promenerat hem från dagis. Men inte fan tänker jag sitta still  bara därför heller. Då blir jag ju knäpp! Kan ju hoppas att jag får en tid så fort som möjligt. Har haft lite tankar och varit orolig, men det har lagt sig rätt mkt nu. Kan inget göra för ens jag varit där iaf. Och är det något så får man ta ställning till det då. Men vi håller såklart tummarna för att det INTE är något. Får besök vid 13 här hemma imorgon oxå. Angelica som ska komma och fika med mig, jätte trevligt. Va ju på leklandet med barnen och vi skulle höras av veckan därpå men det blev inget. Men bättre sent än aldrig. Right? :)

Ha en fortsatt fin dag. Nu ska face nr 2 på. ;) Pöss! 

Kommentera

Publiceras ej