Ligger i soffan och har det skönt. Lyssnar på bra musik och försöker tagga till för jobb. Börjar 16.00 så jag måste typ kliva upp snart och börja göra mig redo. :) tar en promenad idag, snälla Johanna som jag jobbar med är så snäll så jag får åka med henne hem. Erbjöd 20-30 kr och en puss till påsk. Hon nappade direkt! ;) haha!

Hämtade ut ett paket idag. En produkt till mitt hår, ett "blow out balm". Som man har i håret efter dusch och innan man ska föna det. Såg en som givit den bra kritik och håret ska tydligen bli jätte mjukt. Hoppas på det! :)

Klockan är halv 2 i skrivande stund. Tar ca 10-15 minuter att göra mig klar, sen ca 15 minuter att traska till jobbet. Såå, det kanske är dags att rycka upp sig nu?! :P hoppas på mkt folk på jobbet ikväll och mindre med obehagliga människor. Första gången jag känt sånt obehag och jag hoppas det va första och sista gången...

Ha en bra dag!

1 kommentarer

Sari

28 Feb 2012 18:53

Ha en fin kväll du med :D......

Kommentera

Publiceras ej