Om jag fick välja själv nu så skulle jag inte klä på mig mera kläder (än linne och trosor) och krypa ner i soffan & slå på tvn och små slumra lite. Men nej ni, det finns ingen tid till det nu. Kom ut från en dusch för en liten stund sen, blev så matt när jag tog en liten närmare titt på golvet vid toastolen, så jag klädde på mig lite och börja skura där i mellan. Hur länge kan en del gå med en massa skit överallt utan att bry sig? Nu ser det ju rätt stökigt ut här hemma ändå, med tanke på att jag skruvat ner sängen (alldeles för mkt) och alla delarna står i v-rummet mot väggen samt att två delar ligger ute i hallen och tar onödig plats. Men jag har plockat så mkt jag kan, men nu lär jag spara energin till kvällens pass på jobbet. Idag har vi fått varor så det finns att göra kan jag säga. :)

Nu ska sminket och mera kläder på. Puss hej!

Kommentera

Publiceras ej