Godmorgon!
Sovit halvdant inatt, hade svårt att somna och sen har Tuvaliee vaknat två ggr. Tråkigt när man knappt hinner hem på kvällen så går sambon och lägger sig. Inte sådär jätte kul! En annan måste ju få varva ner innan man kan lägga sig. Så jag satt och fixa kanaler och dona med annat. Tvingade mig i säng vid halv 11 ca. Men jag vred och vände på mig bra många ggr innan jag lyckades somna.. :/

Kl 6 ropade Tuvaliee andra gången och då fattade jag verkligen ingenting. La mig igen och slumra till men Tuvsan kan inte slumra till då, så hon härjar omkring i sängen. Halv 8 när klockan ringer fattar jag ingenting!!! :S så drygt! Men vi är uppe iaf och frukosten har vi fått i magen båda två. Tuvaliee sitter som ett ljus och tittar på "händige Manny", en stor favorit. :)

Ska leta fram kläder nu och sen traska till dagis. Halv 10 ska vi vara där idag, varje onsdag går dom iväg till en annan förskola och då behöver Tuvaliee vara där lite tidigare. :) det blir en promenad hem för min del oxå. Och förbi hallen ska jag för att hämta ut paket. Hihi.. :P

Have à Nice day!

Btw, slipper kvällspasset på fredag och får jobba dag ist. En tjej som är så snäll och byter pass med mig. :) guld värt! :D

Kommentera

Publiceras ej