Fick en ANONYM kommentar.. (som vanligt när det gäller U!!!) Om att JAG ska ringa honom? Han har ju en lillebror där hemma. BLA BLA BLA! Men hur dum i huvudet är folk egentligen? Hur blinda är ni? Ni som inte har en blekaste aning om hur detta gick till, VARFÖR han VALDE att radera Tuvaliee ur sitt liv. TA REDA PÅ FAKTA FÖR I HELVETE!!! :O
 
Jag blir så j*vla förbannad på detta! När fan ska folk fatta?? NÄÄÄÄR?? HAN tog steget och valde att inte vilja ha med Tuvaliee att göra mer. Han har en ny familj och en son. JAG VET! Men det finns en person han lever med som aldrig tog sig an Tuvaliee.. Om hon aldrig tagit till sig henne innan, VARFÖR skulle hon göra det nu? Tuvaliee skulle bara bli undanskuffad för att den lilla har kommit till världen.. Och varför är det JAG som ska ringa honom? När HAN inte vill ha med sin dotter att göra? Jävla idioter, fan va jag hatar detta skit. Och allt jävla folk som fan inte fattar bättre... Hoppa i ån!
 
 
Och om man nu har mage att läsa och sen dessutom kommentera min jävla blogg. Så kan man ju oxå skriva sitt förbannade namn. Annars, ge upp och sluta skriv! Men det är väl så... Du står väl närmare än vad jag tror!
 
 
(Ursäkta språket i detta inlägg! Men jag blir så jäkla less på detta eviga jäkla tjat om honom!!!!!!!!!!!!!!!!)
 

Kommentera

Publiceras ej