Här sitter jag, 02.18 i skrivande stund & försöker få en liten Madame att hålla sig vaken under amningen så hon får i sig nånting. Men shit så trött hon är! :P ammar henne endast 10 min på varje och sen ger jag henne ersättning. Det har givit bättre effekt lär jag säga. Hon sov efter halv 10 och vaknade för ett tag sedan och det är typ på pricken till 4 timmar i mellan. :) äntligen en nöjd tjej!

Vi va till Bvc tidigare idag för att kolla hennes vikt så hon inte fortsätter att gå ner. Men hon vägde prick 4kg. Inte mkt men det är iaf uppåt. :) huvudsaken! Dock har hon inte nått sin födelsevikt ännu men Inge konstigt med det fick vi höra. :) hon är en glad och pigg tjej och är vaken en stund efter matning, glad och vill gärna vara med och titta. Så go! Och storasyster är ju så underbar. Duktig på att hjälpa till, fixa och dona. Världens bästa Tuvaliee! ❤

Nu ska jag värma ersättning och sen hoppas på att få sova några timmar innan klockan ringer halv 7. :)

Kommentera

Publiceras ej