Hela den här veckan är det fullt upp för min del. Har folk som kommer och hälsar på varje dag fram till torsdag. Kul tycker jag men man blir oxå trött.. :) Igår va mamma & Susanne här, idag va pappa förbi, imorgon kommer mammas bror och hans fru och på Torsdag kommer en kollega från jobbet och hälsar på. Håll i hatten! :) Många som är nyfikna på hur vi bor nu. Kan ju säga att det är kul att visa hur vi bor oxå, många som är så glada för våran skull. Är så tacksam för alla underbara som finns i våra liv!
 
Men åh vad jag saknar bebis. Vill att den lilla ska komma nu. Känns som en evighet om inte mer overkligt. :) Skulle kunna pyssla med bebis rum hela dagarna, vika kläderna gång på gång och bara dona. Knäpp man är! Men det är ju så mysigt.. Kan inte förstå att jag snart är 2 barns mamma..!! ♥
 
Ska börja förbereda maten alldeles strax. Skulle behöva riva ut allt som står på altanen oxå, så man kan spola av golvet och skura det. Innan det blir alldeles för kallt. Orkar jag ta tag i det nu tro? Vill ju ha lite mer ordning... Så man kan slappna av ännu mer än vad man redan gör.. :)
 
Ska kolla till Tuvsan nu och se så att allt går bra.

Kommentera

Publiceras ej