Godmorgon!

Tung dag. Mår suuuuper illa och vi är alldeles strax påväg ut. Ska möta upp min bror Anders och Smilla i lekparken som ligger här vid Gävle strand. :) Vi träffades i fredags hos pappa och innan det va det längesen tjejerna träffades men dom lekte så himla bra direkt. Så kul att se! Så vi bestämde en lekdejt i lekparke nu på förmiddagen. Smilla ska till sin mamma senare så det passar bra nu på morgonen. Får bita ihop så jag inte spyr ute bara. :P

Sen ska vi försökta ta oss iväg så vi kan köpa lite små smällare. :) Jag växer aldrig upp, men tycker sånt är så kul. Speciellt dom små raketerna som kostar typ 12 kr för några st. Fjuttar iväg och smäller lagomt högt, också så att man inte skrämmer livet ur Tuvaliee. :) Sen får vi se om vi tar oss till S-viken hem till Chricken och tillbringar kvällen där. Jag vill iaf ta mig till en kase och se på elden så Tuvsan få se. Har inte varit iväg med henne så. Så det kan jag tycka är lite kul! Vi har ju hörselkåpor så det ska nog inte vara någon fara. :)

Klockan tickar på, ska fylla en flaska med vatten och sen klä på oss det sista!

- Vill att veckorna ska gå fortare, vill gå in i vecka 18 så vi kan få se vårat knyte på UL. Har redan sett den Lill* två ggr innan men... jag vill se mera. :D <3

Kommentera

Publiceras ej