Helgen har varit bra. Varit ute på rätt mkt så därför mår man som en kratta idag antar jag. :/ hann knappt kissa klart imorse för ens jag börja Hulka och skulle spy. :( usch och fy! Sen har jag legat på soffan hela dagen, tog rätt på disken och sen la jag mig igen. Usch! Blir nog en förlängd sjukskrivning för min del. Orken är som bort blåst, & när jag väl har den så får jag skit för det några dagar efter.. Hm!

Tuvaliees farmor plingade på här i eftermiddags, blev chockad men väldigt glad. Då Tuvsan va kvar hos min mamma så åkte vi dit, Veronica och mamma drack kaffe.. Tuvsan va ute på altanen med mina bröder som va där och la på nya plattor åt mamma. :) huset fullt med andra ord. Vid 6 åkte vi hem, åt mat och nu sitter jag i badrummet och tittar på när Tuvaliee badar.. Försöker hålla mig från att kräkas! Gah, är så trött på skiten!!

Va ut på premiär fiske i lördags, med
Älskling och brorsan. Fick min första gädda på kastspö, blev jäkligt nöjd. :D va ut en sväng igår med men ingen som ville fastna på kroken. Men i hillebäcken fanns det fisk som lekte, så jäkla häftigt att man kan huka sig ner och stoppa handen i vattnet och bara ta fiskarna.. :) skit häftigt! Brorsan fick tag på en fin aborre.. Som jag lärde mig hur man ska hålla eftersom man kan sticka sig på deras fenor.. Så dit ska vi åka snart igen och då ska Tuvaliee med. :))

Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen och kolla om min sambo vill ta Tuvaliee så jag kan få kräkas!! Härlig info ni får. ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Jag och aborre.. Sen har vi Tuvaliee på bild nu när hon badar.. :) ❤

Kommentera

Publiceras ej