Hej, det va ett tag sen. Har inte ork eller lust att skriva, annat för mig. ;) Mår sådär, den här veckan har varit tuff då jag har spytt varje dag sen i måndags. Känns som att det har börjat om från början. Så jäkla jobbigt! Ringde KK idag och bad dem lägga en lapp på läkarens låda som hon bett mig göra så imorgon ska hon ringa så vi kan prata om fortsatt sjukskrivning. Jag klarar inte av att jobba om jag ska fortsätta må såhär. Vill bara att det ska försvinna så man kan njuta av graviditeten. Älskar att vara gravid annars, det är så himla vackert. :) Har haft lite mkt komplikationer, men det andra har lagt sig och inte visats på 1 vecka om inte mer. Så det är skönt att en sak iaf försvunnit. :) Nu vill jag bara att veckorna ska gå, så man kan få gå på UL och börja planera mer. Men det kommer.. Fortare än vad man tror!

Tuvaliee är på dagis. Men ska hämtas hem om ca 2 timmar. Vi har inget planerat idag så efter dagishämtning ska vi hem direkt, mellisdags och sen ta det lungt. Jag har en maskin med blöt tvätt som ska hängas och in i torktumlaren. Se där, fick direkt något att göra. :P

Ska slappa lite i soffan nu innan jag ska bege mig. :) Ha en fin dag!

Kommentera

Publiceras ej