En ny vecka väntar och jag är ledig hela veckan. Likaså min sambo men han har tagit semester. Det ska bli skönt att vara ledig tillsammans men det skulleunte vara fel att jobba en eller två dagar. Aja, det är som de är. Det blir dagis för Tuvaliee idag, dom lär ringa efter mig om hon blir hängig så får jag hämta henne isf. Frågar man henne nu hur hon mår så säger hon: "Nää, mamma jag känner mig hängig!" Inte sådär jätte övertygande kan jag säga, ni skulle höra själv när hon säger det. Haha. Söthjärta! :) Jag ser ju att hon inte är speciellt hängig nu så.

Vid 12 ska jag träffa en kvinna nere på stan för en lunch. Hon håller på med några produkter och ville informera mig om det. Ska bli kul att höra och hon är ju så sjukt trevlig dessutom så jag kan gärna höra lite om det. :) Sen hämtas Tuvsan kl 2 igen, (om allt går som det ska) och då ska vi hem. Måste komma på vad vi kan äta idag. Svårt det där med mat. Ska göra matlistan för veckan oxå. Så skönt att ha en sån! Får se vad jag hittar på för varje dag.

Nu ska dotra få kläderna på sig och jag ska byta om. Sen far vi mot dagis. Ha en bra dag allihopa! :)

Btw, Min brorsdotter Smilla kom till Gävle i fredags och är nu hemma på riktigt. Det kommer såklart bli några återbesök på sjukhuset här i stan och så, men förstå vad skönt det måste vara för dom att få vara hemma. Jag är så glad och lättad att det har gått så pass bra. Hon är en riktig kämpe den där lilla damen. :) Tråkigt nog så fick dom vänta i 3 1/2 timme på sjukhuset här i gävle innan dom fick träffa en läkare, så jäkla dåligt. Men blir man förvånad när det gäller detta sjukhus? Nej, inte alls. Och dom visste dessutom att dom skulle komma från Uppsala. Aja. Hon är hemma och mår efter omständigheterna bra. Hoppas vi kan träffas snart så kusinerna får leka med varandra igen.


Nyss  taget..

Kommentera

Publiceras ej