Gud så härligt med helg! Vi har en slappdag framför oss, jag och Tuvaliee. Hon är ledig från dagis och jag jobbet. Hon ska till mormor sin senare där hon ska sova inatt. Imorgon ska vi iväg och fixa med lite saker så då är det skönast om Tuvsan får vara med mormor. Och jag ska även ut och köra med broder på morgonkvisten, innan vi ska iväg. :) Va ut och körde igår, det gick jätte bra. Sån skillnad med Dannes bil jämfört med våran. Storleken och allt. Fast det går bra med båda bilarna lär jag säga, men dom är olika som handledare. Inte bara lite olika heller! Hehe.. Men det är väl bra de med. Eller? ;)

Väntar på att klockan ska bli 09.00 så jag får ringa ett samtal. Dom öppnade tydligen inte för ens 9. Sent för att vara telefontid kan jag tycka. Och nu går klockan sjukt segt dessutom. Hm! Aja, bara att glatt vänta. :) Sen ska jag försöka slita dotra ifrån tvn, just nu är det Musse Piggs klubbhus, en stor favorit. Men sen ska tvn stängas av.

Ska bädda sängen och ta rätt på rentvätten nu. Hörs senare, pöss!

Btw, "firar" man halloween den här helgen eller är det nästa? Eller är det båda? Jag ska göra en pumpa med Tuvsan. Blir så förvirrad, alla säger olika! ^^

Kommentera

Publiceras ej