BLÖH! Jag kommer inte ihåg sist jag va så otaggad för att åka och jobba. Fattar inte varför heller? Eller jo, jag har "kommit på" att jag inte vill jobba med det där sen jobbar jag med folk som beter sig som 14 år. Och bara för att man är anställd så kan man tydligen bete sig och jobba hur man vill. Vilket inte riktigt går ihop i min hjärna. Men aja...

Förhoppningsvis så går timmarna fort som bara fan. Men det är rätt komiskt, imorgon är det oxå jobb hela J*vla dagen. Från 9-19, men då är jag i Ockelbo på konsum där. Det finns ingen skillnad alls men det känns mkt roligare imorgon. Haha! ^^ Har saknat dom där borta i bondhålan! :)

Har mest slappat i soffan sen jag lämnade Tuvsan på dagis. Jätte skönt om ni frågar mig. Fick i mig lunch och efter det tog jag en dusch. Så nu ligger jag här i soffan i mitt linne och väntar på att DOVE BUS lotion ska bli ett med huden så jag kan klä på mig resterande plagg. Lite mascara ska oxå på sen trampar jag ner på stan för att fixa lite åt mammsen innan jag trampar vidare mot jobbet. WIHOO! ;) Tobbe hämtar Tuvaliee på dagis både idag och imorgon. Sen är hon ledig Torsdag och Fredag sen sover hon hos mamma från Torsdag till Fredag då både jag och Tobbe kliver upp jätte tidigt på fredag morgon, han för jobb och jag ska åka till Norrland för begravning för min kära farfar. ♥ På fredag åker hon vidare till F & F. Mysigt. Sen kommer hon hem på lördag i samma veva som mig! :) Fullt upp varenda jäkla helg nu. En helg hemma i lugn och ro hade inte suttit fel. Hehe.

Ska dra på mig kläder nu sen dra ner på stan! Pöss!

1 kommentarer

johanna

24 May 2011 20:49

Okej, jag jobbar också i butik. Man får ju stå ut med en del på såna arbetsplatser ;P

Kommentera

Publiceras ej