Nu har Tuvaliee och Tobbe gått ner på stan. Dom ska fika och ha det trevligt medans jag jobbar & sliter. :P Men det kan dom två behöva, lite kvalitetstid med varandra. Tuvaliee har blivit så sjukt klängig på honom, ska kramas och han ska bära henne hela tiden. Jag älskar att se det. När hon är mer för honom än mig liksom. :) Jag har oxå gjort mig klar så sitter mest och väntar på att klockan ska bli mer så jag kan börja cykla någon gång. Ser inte fram emot jobb idag då jag har ett vidrigt tryck över vänster öga, värre blir det när jag böjer mig ner och sätter mig på huk. Läskigt som f*n! Ibland känns det enda upp i huvudet. Kan inte hosta heller, då gör det oxå ont. :O

Vi har iaf fått upp en hylla, nattlampa och en spegel i Tuvaliees rum nu. Ska bara hitta en lampa som hon kan ha över sängen sen när vi ska läsa godnattsagor, den andra är under sängen (hon har en loftsäng) så att man kan sitta där under och mysa. Hennes puff ska jag ställa under där och sen lite annat. Ska även fixa så att det blir som ett draperi där nere. Ska bara mäta och så så ska jag prata med Susanne på jobbet, hon är händig hon! :) I vårat sovrum hann vi inte få upp någon hylla än men det tar vi imorgon eller så. Blir skit bra i slutändan det här!

Nu ska jag gå ner och pumpa däcken på cykeln sen rullar jag mot jobbet. Ha en bra dag allihopa! Puss och Kram

Ps. Bilder på hemmet kommer att komma upp, men eftersom det inte är riktigt klart ännu så ni vänta. Ds.

Kommentera

Publiceras ej