Japp, mina härliga jobb timmar idag.. Känner mig sjuuuuukt taggad! ;) Ursäkta mitt gnäll men jag är inte 100% frisk och har inte mkt till ork, men det är bara att bita i det sura. Igår gick jag en j*vla hostattack när jag satt i kassan, den jäkeln höll i sig i fleeera minuter. :O Katta fick ta kassan och jag gick och gjorde ordning te så att det kanske skulle släppa. Blev lite bättre men sen harkla jag mig var och varannan minut tror jag. :P Hata förkylning!

Imorse (Eller ja, för 30 minuter sen) när jag vaknade så hade jag typ ingen röst. Va jätte hes. Det har släppt men nu hostar jag ist. KUL! Har fått i oss frukost & ska börja göra oss klara för att ta en cykeltur till Mamma min. Tuvaliee ska sova där inatt har mamma bestämt. ;D Så ska åka dit och lämna henne, få min cykel pumpad och sen dra mig hemåt igen för att sätta upp lite tavlor & pussa på my man. :)

Ska sätta på lite music nu och göra oss klara. Vi hörs sen!


Tuvaliee med gammelmoster Lena, dom bada dockan och tvätta badrummet. :P

Kommentera

Publiceras ej