+ Ett oväntat besök på Hc för en ny provtagning. Blev en aning nervös när dom hade pratat in ett meddelande på min mobil, men när jag ringde upp så tala hon om att dom va tvungen att ta om ett prov eftersom mitt blod hade klumpat så då va det bara att slänga det röret. Jag va skit nervös men hon som stack mig nu va hur duktig som helst och det kändes inte, hon fick tom ut två rör med blod. Tummen upp! Min läkare kom in och kollade till mig så att jag inte blivit orolig när dom ringt mig. Han blev lite bekymrad över att jag fått flera blåmärken på benen, men verkar rätt lugn när jag talar om att dom endast är på benen. Vad jag själv sett! Men nu väntar jag på provsvaren och tar det där ifrån. Ingen ide att oroa sig när man inget vet!! :)

Tuvaliees födelsedag va hur mysig som helst. Men jag va mer än slut när alla åkt hem, det va även Tuvaliee kan jag säga. Hon såg rätt så besviken ut när hon inte fick någon hello kitty sparkcykel på morgonen men sa ingenting. Efter fikat och lite prat så la jag fram två paket i v-rummet när hon va ute på balkongen. När hon sen såg dom så öppna hon det ena där det va arm,ben och handledsskydd. Jätte söta! I det andra större paketet så öppna hon en liten bit, titta upp på mig & Tobbe, hon lös som en sol och skrek "Hello kitty sparkcykel!!!" :D Så jäkla söööt våran lilla tjej!! Så den åkte hon runt på igår och imorse hann hon knappt upp ur sängen innan hon sparka omkring på den igen.. :)

Lär göra mig klar för några timmar på jobbet snart ser jag. Klockan tickar på och jag ska hinna till jobbet och äta lunch innan jag börjar. 13-18 idag, så jäkla skönt.. :) Finns nog lite att göra eftersom vi får in varor idag! Sen hem och pussa på mina älsklingar som jag älskar mest av allt på denna jord. Brorsan och hans tjej Linda skulle nog kika förbi efter jag kommit hem oxå, & gratta Tuvsan! :) Blir hon glad!

TTYL!

Btw, bilder kommer sen! :)

Kommentera

Publiceras ej