Kom precis hem efter att ha cyklat med Tuvaliee till dagis. Det är så svettigt och varmt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Älskar solen men det är inte kul när man inte vet vart man ska göra av sig själv för att det är så äckligt varmt inne oxå.. Har alla fönster öppna men inte blir det nå korsdrag för det. :P Hehe.

Tuvaliee va väldigt trött idag, fick knappt upp henne ur sängen. Hon vaknade först vid 3 inatt och va jätte ledsen men jag fick henne att somna om lika fort. Vaknade vid 6 imorse igen av att hon grät som en stucken gris igen. Hon fick följa med över till våran säng & där somna vi båda på 2 sekunder. Klev upp vid 8 tiden, & Tuvaliee strax därefter. Allt gick bra påvägen till dagis men när vi skulle vinka så gjorde hon illa sig på fönster kanten och blev jätte ledsen, hon ville inte sluta gråta heller. Carina (en av fröknarna) tog henne i famnen efter vi kramats så skulle dom sätta sig i soffan och mysa tills det gick över på Tuvsan. Tala om att hon va trött idag! Lillhjärtat!

Imorgon fyller jag hela 24 år. Snart är man en gammal tant ju. ;) Underbart! Jobbar hela dagen imorgon, eller ja, iaf från 11-18.30 sen blir det bara hem och mysa med älsklingarna mina och en rätt så tidig kväller. Har lite att stå i på lördag morgon innför kalaset som börjar 14.00. :) Det ska bli jätte kul! Vet att det skulle bli dåligt väder till helgen men OM det skulle vara så att det inte blev dåligt väder så skulle det inte vara helt fel att sitta ute och fika. Men det visar sig på lördag morgon om vädergudarna har rätt eller ej! :)

Nu ska jag ta rätt på disken i köket. Sen slappa i soffan! :)


Tuvaliee spelar golf med nya golfklubban hon fått av morfar.


Den här bilden pryder nu väggen i Tuvaliees rum..


Tuvaliee med hennes nya sparkcykel..

Kommentera

Publiceras ej