..Och ledig helg. Hur underbart är inte det liksom.?! Jobbar idag, 11-18.30, skönt att det är dagtid. Sista timmen brukar kunna bli skit seg men kommer det rejält med varor så går det fort, dp har man något att "roa" sig med. :) Tuvaliee blev hemma från dagis idag, fråga mamma om hon kunde hämta henne här ist för på dagis vid 14 tiden och det kunde hon. Slipper vi stressa nu på morgonen och jag slipper flänga omkring som en dåre innan jag börjar jobba. Sen sov Tuvaliee lite längre än vanligt imorse så då tyckte jag att det va smartast såhär. Hon ville det själv dessutom! :)

Från idag till imorgon ska Tuvaliee sova hos mammsen. Så imorgon ska jag och Tobbe hitta på något då han har fixat en kille som kan jobba åt honom. Det tycker jag ska bli riktigt skönt. :) Nu kom mamma hit så jag ska stänga ner detta och vara social. Ha en bra dag allihopa!


Tuvaliee matar fiskarna..

Kommentera

Publiceras ej