Godmorgon världen! Sovit gott? Det har då jag.. Som en liten prinsessa bredvid sin prins. Sitter här i min ensamhet, älskling är på jobbet och Tuvaliee snarkar på ännu.!! Jag vaknade tidigt imorse av att hon va vaken med Tobbe när han va påväg till jobbet. Hon frågade vart han skulle åka någonstans, sen la hon sig bredvid mig så fick vi en varsin puss innan han gick. Vi somna om rätt snabbt efter att han gått och nu har jag inte fått liv i lillsnuttan. Tänker låta henne vara så hon får sova. Ringde till dagis och tala om så vi blir hemma idag, kan vi dona en massa. :) Måla klart i sovrummet ska jag göra iaf, men tänkte börja efter frukost.

Gick igenom 2 väskor och 2 kassar med kläder som Tuvsan växt ur igår kväll. Och jag fick 2 väskor kvar med sånt jag ska ha kvar. Resten ska till Erikshjälpen & det andra säljas. La ut lite på Tradera igår så hoppas att det händer nånting. Men tänk om inget skulle bli sålt? What to do? What to do?

Lite frukost till Vakna med The Voice nu då. Men min fråga är: Vart är Paul Haukka? Har han slutat?..

Puss och Kram!

Kommentera

Publiceras ej