Min dotter har det så tufft. Idag fråga hon efter honom, och det är det värsta jag väntar mig var eviga dag.. Att hon ska fråga något om honom. För vad ska jag säga? Hon är snart 3 år, väldigt smart liten tjej MEN vad säger man till en liten flicka på snart 3 år.? Idag va jag bara sekunder ifrån att bryta ihop i bilen när hon började fråga & prata en massa om honom. Jag kan bara tänka mig vad det snurrar i hennes lilla huvud. Maktlöshet är det jag känner och det är den värsta känslan man kan känna som mamma. Det är vidrigt! Önskar att detta skulle ha hänt när hon va liten bebis, så hon inte kom ihåg honom. Men helst av allt vore ju det bästa om det inte va såhär, såklart.

Innerst inne så blir jag oxå så jäkla förbannad på honom. Så fruktansvärt ilsken. Det kokar inom mig när jag ser hur mkt han har sårat Tuvaliee. Hon är en oskyldig liten tjej som inte gjort någon illa och henne ska han "trampa" på, på det här viset. Varför? Hur kan man? Vad har man innanför pannbenet? Nada, inte ett skit om ni frågar mig.

Tuvaliee är det bästa som har hänt mig och henne gör man inte illa på det där viset utan att komma undan med det. Punkt!!

2 kommentarer

Mikkki och Milo 10 månader

01 Mar 2011 21:51

Det var en tag sedan jag kikade in här... Men det där inlägget såg inte bra ut... =( Vet dock inte vad som har hänt... Hoppas allt är bra.. kram

Anonym

07 Mar 2011 20:46

Varför skaffar man ett barn med någon man aldrig vart tsm med för och som redan från början sa att han inte ens vela ha barn? Och det var väl du som valde att ha kvar barnet, då får du väl fan stå för koncekvenserna också. din dumma fan!

Kommentera

Publiceras ej