Godmorgon!

Hoppade till i sängen när Tuvaliee ropade att hon va klar på pottan. Klev upp som ett yrväder och gick sen och la oss en stund. Klockan va dock 06.55 och den ringer 07.00 så det blev inte många minuter att dra sig på. :) Men nu är vi uppe, har fått i oss frukost med. Klockan nio ska Tuvsan vara på dagis så bussen tar vi dit, sen ska jag ta mig ner till gymmet för att prat med dom där. Om jag kan få köra en gång först för att få känna på om jag trivs där. Sen hur vi ska göra med betalningen om jag kör igång före Januari.. Jag är taggad, såå sjukt taggad!!

Annars då? Vi va på visning nr 2 igår och vi blev intresserade av detta radhus. Det va tredje eller fjärde visningen och vi verkar vara dom enda som är intresserade. Okej, det va ett annat par där men det första dom sa var att dom behövde ett till rum.. Så ja, vi får se! Vi är ju klara med bank och allt men det va inte dom.. En till visning bad vi om i dagsljus så vi får se hur det ser ut utanpå och även kunna gå upp på vinden för att se hur den ser ut. You never know! Badrummet va dock inte det nyaste men det blir isf en rust på det inom snart framtid (om det blir vårat). Alla tapeter ska bli nya och luckorna ska få byta färg, PRIO ETT! Rätt så nergått då det är två gamlingar som bor där, och då kan det bli rätt så sunkigt. Om ni förstår hur jag menar? :P

Det har varit rätt mkt nu i några dagar. Dalarna har gått upp och ner. Jag mår som en kratta var och varannan dag, är trött för jämnan. Jag är 24 år men känner mig som en 80 åring ibland. :O Inte kul! Mkt annat som har härjat och jag är så trött på det. Det måste bli ett slut på det någon gång. Annars blir det inte bra. Det kommer aldrig att gå!!

Oj, klockan tickar på, ska leta fram kläder åt Tuvsan nu. Ha en fin dag så hörs vi säkerligen senare! :)

Kommentera

Publiceras ej