Yeah, snart är det dags att hoppa upp på cykeln och dra sig mot jobbet. Känns faktiskt helt okej att jobba idag och jag hoppas att det kommer kännas likadant när jag väl är framme och har gjort min första timme i kassan. :) Vill ha mkt folk och mkt att göra, det är trots allt tisdag och då brukar det kunna köra ihop sig. Så kom igen, handla som bara den!! ;)

Jag tog mig en löpartur efter jag lämnat sessan på dagis. JÄVLAR i min lilla låda va bra det gick och jag tog mig to.m en omväg hem så jag kunde springa längre. Från dagis (er som vet vart hon går), tog vägen vid polishuset så jag kom bakom där, sen ner under broarna där tågrälsen går över. Sen kom jag upp vid Malacoleaf och upp på bron vid Gävle strand sen hemåt. Ooh så nice det va! Samma lika imorgon kan jag säga. Gruvade mig för att springa på asfalt då jag tyckte att det gjorde så ont sist, men det va med dom gamla skorna och jag kan säga att det va en jäkla skillnad nu när jag har ett par riktiga löparskor. :) Emma is on!!

Kommentera

Publiceras ej