Nu är jag mätt och belåten, för ett tag iaf.. Har precis ätit en tacopaj, inväntar att klockan ska ticka på lite så jag kan hoppa på cykeln och hämta hem Tuvaliee från dagis. :) Idag har vi inget planerat så vi ska väl bara hem efter dagis. Tuvsan ska få mellis och senare ska maten lagas. Soppa blir det idag. :) Mums! Gott när det är kallt ute..

Imorgon är det Fredag igen. Vart tar veckorna vägen? Iaf så ska Tuvaliee åka till sin pappa denna helg så jag har en barnledig helg. Har inget inplanerat ännu. Fick en frågan om jag ville ut på krogen men sa ifrån, har ingen lust att gå ut på krogen alls. Men kanske ta ett glas vin och umgås? Känns oxå så fel då jag har druckit varje helg Tuvaliee har varit hos sin pappa då. En av dagarna har det intagits alkohol och för mig känns det en aning dumt om jag ska dricka imorgon igen. Känner oxå att jag vill ta vara på mina barnlediga helger och hitta på något. Men jag är oxå jävligt less på att vara den som ska höra av sig. Fråga broder min om han ville bjuda mig på Oxfilé imorgon (det har an lovat att han ska) men då skulle jag köpa oxfilén sa han. Hm! När det är HAN som skulle bjuda mig på det? ;P Karlar! Hahah..

Aja.. Får se vad helgen har att erbjuda! Kanske bara blir att man är hemma oxå? You never know!

Kommentera

Publiceras ej