För det ska jag göra.. Har precis kollat klart på Ensam Mamma Söker, blev fan kär i den där Christoffer som dejtar Petra. Han vill jag ha, riktigt fin och smarrig karl. ;)

Jag är trött i kropp och själ så jag ska bädda ner mig och somna till tvn, som i vanlig ordning. :) Får sova en timme till imorgon då jag kan ställa klockan på 06.45 imorgon eftersom jag inte behöver fara till dagis med Tuvsan utan jag går direkt till tåget ifrån mig. Skönt faktiskt! Tog ju mig ett bad efter allt städande & fix, blev helt slut efter det. Har suttit och myst framför tvn i lugn och ro. Har ätit ost och kex, mumsigt värre. :) Ögonen blir tyngre och tyngre på mig känner ja.. Säger godnatt och sov gott nu alltså! Ha en fortsatt trevlig kväll!


Såhär såg Tuvaliee ut efter att hon provat en massa kläder. Mitt lilla hjärta, va jag saknar dig! ♥

4 kommentarer

Tess - Mamma till Felicia & Neo

01 Nov 2010 15:46

åh så söt :)

emma, mamma till julia [foto]

01 Nov 2010 15:59

ahaa ah den bloggen var jobbig att läsa, det är inte meningen att barn ska vara sjuka :(



hur är det med er? träffade din mamma på coop förra veckan :) brukar handla där rätt ofta! kramis

Sari

01 Nov 2010 16:36

Nu är du glad att din älskade dotter är hemma :). Jipppiiiiiiiiii

Ingela

03 Nov 2010 09:29

Men gud så stor hon har blivit, en riktig tötgris! :)

Kommentera

Publiceras ej