Sådäär.. Då va jag hemma igen, äntligen. Blev borta längre än vad jag planerat men det har gått bra. Tog mig en sväng ut till valbo, skulle ha fått skjuts dit men det blev tjafs så jag tog bussen ut ist. Köpte det jag behövde och sen vidare hemåt. Glömde såklart att köpa limpa så jag lär idag igen. Blöh! ^^ Väntar nu på att maten ska bli klar så jag kan få äta någon gång. Magen kurrar som fan och mitt hvud värker. Vilket det har gjort mestadels varje dag nu, så jäkla drygt att vakna med huvuvärk och sen när den aldrig vill släppa! :O

Pommes och hamburgare blir det till mat idag för min del. Snabbt och gott. Sen så drar städandet igång. Började redan imorse men då gick jag igenom papper och skit & fick mkt slängt. Så jäkla skönt! :) Nä, nu ska jag kolla till maten. Later!

2 kommentarer

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

31 Oct 2010 17:25

Vet inte vad linda tra, men http://willewalles.blogspot.com/ är hennes blogg, du kan fråga där :) Hon har ju hållt på lite längre å kan fler tekniker osv.



Madde har ju precis börjat men får helt klart godkänt, tror hon tar 250 :) Åh det är ju Madde Wadelius om du missatde :)

Crazyangel [mamma till Milton&Viggo] ~ Vinn löshår

31 Oct 2010 18:32

Jo men visst får hon det :) superduktig för att bara gått två lektioner :P

Kommentera

Publiceras ej