Det blir så jäkla varmt så fort jag bara rör mig lite här hemma, det är olidligt en del ggr. Jag klagar verkligen inte på sommaren men vore skönt om man hade det svalare inne, men det är inte mkt skillnad alltså. Som på morgongen, då håller jag på att krivera alltså, så sjukt dålig luft inne. Även fast jag har öppet i köket och mitt sovrum. Öppnade även i klädkammaren nu så det kanske blir bättre, vet att det blev mkt bättre luft när jag öppnade där förr. Hoppas!

Just nu håller jag på att plockar lite innför morgondagen. Hade tänkt att jag inte skulle behöva göra alldeles för mkt när vi kommit hem från dagis. :) Det är bakning som gäller iaf, sen lite mer plock men inte nå överdrivet. :) Det är ju nämligen min födelsedag imorgon, jag blir hela 23 år. Kan ni tänka er? ;P Är jag verkligen så gammal? Haha..

Nooonoo, ska lägga mig nu och kolla igenom nya Ellos katalogen som kom idag. Finns nog mkt fint i den man vill ha! ;O Sov gott allihopa!


Bättrar på brännan! ;)

Kommentera

Publiceras ej