Godkväll!

Vilken omöjlig liten skitunge jag har haft ikväll. Hon har total vägrat sova och gråtit som en tok. Trodde först att hon hade ont någonstans då hon började tok böla när hon låg ner så då fick hon sitta i mitt knä en stund... Meeen vilka krockodil tårar hon kan köra med ibland. ;O Helt otroligt! Hehe. Min lilla donna kan spela bra hon. Men nu sover hon äntligen och jag kan andas ut och vara för mig själv innan jag oxå ska skutta i säng. Tuvsan sover fortfarande i soffan men jag ska strax bära över henne i sin säng. Jag som har köpt godis som jag tänkte smaska på, men nu vet jag inte om jag är så sugen nå mer!? Skitungen gjorde så jag tappa suget. ;) Haha..

Har fixat med designer hit och dit, jag kan inte bestämma mig. Jag får fortfarande inte fram någon bild på mig själv heller. :S Vad gör jag för fel tro? Lite dumt att jag inte har givit ut min nya blogg ännu heller, men väntar tills imorgon eller ikväll innan jag skuttar i säng! Hihi..

Men nu har Wallander startat på tvn igen. Ska kika på det innan jag bestämmer mig för att skutta i säng!

Kommentera

Publiceras ej