Vi kom hem för en stund sen och jag måste säga att det ändå va skönt att få komma ut i friska(?) luften en stund. Det blev en promenad upp på Söder för att gå in på Konsum där, kändes närmast på nå vis. :P Har ingen direkt koll vad som är närmast igentligen. Men vi är nöjda, speciellt Tuvaliee som fick titta på tåget som kom in på stationen. Hon älskar tåg, helt sjukt va hon är facinerad av dom. :) Varje morgon ser vi tåg som åker förbi och då viftar Tuvaliee med handen och säger: Hej då tåget! (På sitt lilla språk) :)

Så skönt att jag har fått handla hem det som behövdes. Så nu tänkte vi äta ostmackor och dricka varm choklad. (Iaf jag, Tuvsan får mjölk) Har tänkt på att baka bullar någondag här men vet inte om jag vågar mig på det då jag misslyckades totalt förra gången. Det va även min första gång jag bakade bullar men jag tänker mer på det här med att värma smöret, värmde det för mkt sist nämligen. Hehe. Bättre lycka nästa gång. Heter det inte så? :) Det går bli bakning imorgon efter att jag har kommit hem från mitt möte på BOJ. (Brottsofferjouren) Det ser jag fram emot, hoppas det kommer nå trevliga människor som man inte sett på länge! Tuvaliee är ju ledig ifrån dagis imorgon då dom har planeringsdag så hon ska få vara med Morbror Fredrik hela dagen. Blir nog kanoners det! :)

Nu ska jag återgå till Tuvaliee och se vad hon busar med.. Spännande! ;) Skulle behöva dammsuga upp blomjorden som hon har haft ner oxå, men shit, jag orkar verkligen inte! :S Så jobbigt när jag känner att jag verkligen inte orkar göra en sak.. Blää!

Men vi hörs kanske sen!

Kommentera

Publiceras ej