Så trött, så trött, så trött... Jag har varit som ett slakt hela dagen och inte orkat gjort mycket. (snarare igenting) Vi är kvar hos Mamma då vi blev kvar över natten eftersom klockan blev för mkt, så hade ingen lust att dra ut Tuvaliee i vagnen då. Va ju så kul att träffa Kerstin oxå. :) Men jag har total fastnat här, orkar inte gå hem, orkar ingenting. Slumrade till i fåtöljen tidigare och det är väl det jag får ta nu antar jag. Stödvila och jag går inte ihop.. Har haft sjukt ont i magen på morgonen och första dagen med lingonvecka brukar vara den värsta för mig, då blir hela jag som en zoombie & kroppen orkar ingenting. Blää!

Mamma slutar väl snart så vi ska väl heja på henne innan vi beger oss hemåt. Hon blir nog rätt förvånad när vi fortfarande är kvar här. Hehe. Mkt till liv man har! ^^ Men ibland orkar man inte så mkt. Och sen ska jag oxå säga att det är första gången på jag vet inte hur länge som jag klev utanför dörren idag utan att ha fixat mig.. Det kändes....Naket!! Även fast jag aldrig har varit sån som inte kan gå ut utan att ha borstat håret och dragit på mig mascara så lär jag säga att jag kände mig skygg! Haha.. Vad är det som händer med mig? :P

Men nu ska jag läsa bok med Tuvaliee. Vi hörs väl senare när vi kommit hem! Om vi kommer hem? ;D

1 kommentarer

Crazyangel [mamma till milton&gravid]

28 Feb 2010 16:58

Följer man recepten så är det svårt att misslyckas ;P

Kommentera

Publiceras ej