...Det kan man verkligen kalla det. Vårat älskade hem. (som aldrig blir klart dessvärre) Men jag älskar våran lgh och där vi bor nu, kan inte bli bättre. :) Men hem färden ifrån mamma blev svettig, haha. Tänkte ta en sväng förbi affären här men den va stängd så det blev en liten omväg och vägen va så gropig och när man då ska prata i telefonen samtidigt så blir det rätt jobbigt. Men skam den som ger sig. :)

Tuvaliee sover sen ca 20.00, hon sover i min säng nu då det hade hänt en liten olycka på hennes sängkläder, vilket jag märkte när jag skulle bädda upp sängen hennes. Alla sängkläder ligger i tvättmaskinen & blir tvättade och Tuvaliee får sussa bredvid mamma sin inatt. Mysigt att ha henne bredvid! :) Men hon är riktigt duktig på att sova i sin säng, och en del nätter sover hon där heeela natten. Riktigt duktig! Första gångerna kom jag ihåg när jag vakna upp på morgonen och ingen Tuvaliee sov bredvid, det va så ovant så jag fick för mig att något hade hänt med henne. Haha! Har nu börjat vänja mig sakta men säkert men skumt är det. :P

Imorgon är det dagis som står på schemat. Jag har inga planer alls medans Tuvsan är på dagis, det känns rätt segt men ska väl ta en sväng ner på stan och köpa hårfärg så jag kan färga luggen blond ordentligt. Men sen vette tusan vad jag ska hitta på. Det visar sig, kanske gå hem och slänga mig på soffan & se våra bästa år? Aaah, det låter som en bra ide. Eller så kanske man kan få en kopp kaffe hemms hos någon? ;P Well, it shows! På tisdag har jag iaf ett möte jag ska på kl 13.00 uppe på sjukhuset på barnkliniken, en dietist ska jag träffa. För att få all den information jag behöver utifall Tuvaliee är gluten allergiker eller nå annat sånt där skit. Hehe. (Vilket jag hoppas av hela mitt hjärta att hon inte är) Håller mina tummar och tår för att det inte är något sånt som spökar!

Men nuså... Maskinen verkar klar så jag ska hänga upp rentvätten och sen skutta i säng!

Kommentera

Publiceras ej