Tuvaliee sover, tack och lov. Det blev visserligen lite bråk men inget jag orkar örga om. ;) Hon somnade i min famn ikväll och jag la ner henne i sin säng för en liten stund sen. Det är fångarna på fortet nu som jag gärna hade velat se men ska ta mig en dusch och göra mig klar innan The Mentalist börjar kl 21.00 på 3.an. Det programmet har jag saknat så ett måste att se! :) Mys i soffan är ju aldrig  fel heller..

Efter dagishämtning så cyklade vi till en lekpark vid fjärran höjder och lekte en massa. Kom rätt mkt folk så vi blev kvar ett tag innan vi cyklade vidare till en annan lekpark, där va det inga alls. :) Tuvaliee åkte rutchkana (stava?) och hoppa omkring. Min lilla trollunge! ♥ Sen gick vi till mammas jobb, handlade lite och cyklade hem för att fixa ordning fika till Mamma. Vi har suttit på golvet i Tuvaliees rum & lekt med hennes dockor, hon har ammat dom, kört omrking med dom i sina bilar och donat så som bara hon kan. Det är så kul att se! :')

Nu ska jag ta mig en dusch.. Hörs senare!

Jag finns här för dig, oavsett. Jag ställer alltid upp för dig, vad som än händer. Och tryck inte bort mig denna gång utan låt mig få vara din vän. Jag älskar dig för den du är, min fina vän! Mikaela.. ♥

Kommentera

Publiceras ej